Veelgestelde vragen

Hoe kunt u betalen?

In de brief staat aangegeven hoe wij willen dat u de rekening betaalt. In één keer betalen heeft onze voorkeur, maar betalen in termijnen is vaak ook mogelijk.
1. Het totale bedrag in één keer: uiteindelijk voor u de voordeligste optie! U kunt de vordering via internetbankieren, telefonische overboeking, contante betaling of automatische incasso betalen. Vermeld te allen tijde het dossiernummer. Door het bedrag in één keer te betalen voorkomt u extra rentekosten.
2. Het bedrag in termijnen betalen. U kunt contact met ons opnemen om een passende regeling af te spreken. Als u het bedrag in delen mag betalen, ontvangt u van ons een brief met daarin de bevestiging van de regeling. Bij automatische incasso dient u dan de machtiging ondertekend aan ons te retourneren. U kunt het bedrag van de betalingsregeling ook via internetbankieren of telefonische overboeking (met vermelding van het dossiernummer) aan ons overmaken. Contant betalen kan ook bij het postkantoor (met vermelding van het dossiernummer) of bij ons op kantoor, tijdens kantooruren van 9.30 tot 17.00 uur aan de Geldelozeweg 33 te Hoorn (geen pin of chip aanwezig).


Andere veelgestelde vragen

Bescherming persoonsgegevens? De deurwaarder? Extra kosten? Hoe kunt u betalen? Hoe kunt u verder problemen voorkomen? Schuldsaneringen? U bent het niet eens met het bedrag dat u moet betalen? U gaat verhuizen? U kent ons al of wij kennen u al? Waarom krijgt u een brief van DBO Incasso? Wat betekent? Wie is DBO Incasso?